AI

Lancering chattool voor eerstelijnsmedewerkers

Voor medewerkers in horeca, retail of logistiek

Lancering chattool voor eerstelijnsmedewerkers

Als reactie op eerstelijnsmedewerkers die last hebben van versnipperde communicatiekanalen, meerdere apps moeten gebruiken voor hun werk of problemen ervaren bij digitaal contact met collega’s – heeft Quinyx een nieuwe chattool gelanceerd: Messenger. Quinyx is een aanbieder van een AI-software oplossing voor personeelsplanning.

De chattool is speciaal ontwikkeld voor eerstelijnsmedewerkers die werkzaam zijn in de horeca, retail of logistiek. Messenger is een naadloos geïntegreerde chatoplossing die als doel heeft gesprekken onder werknemers te vergemakkelijken en samenwerking binnen organisaties te versterken.

Via Messenger kunnen eerstelijnsmedewerkers direct binnen de Quinyx-app, waar ze ook hun werkrooster kunnen vinden, deelnemen aan een-op-een gesprekken en groepsgesprekken. Deze integratie maakt het gebruik van andere apps overbodig en centraliseert werkgerelateerde gesprekken en werkgerelateerde-connecties op één geïntegreerd platform. Geen zoektochten meer naar contacten of zorgen over het missen van belangrijke gesprekken.

Een van de belangrijkste voordelen van Messenger is de volledige integratie met Quinyx. Dit zorgt ervoor dat de huidige functies van werknemers automatisch aan hun profielen worden toegevoegd, zodat de rechten in het systeem per medewerker correct zijn ingesteld. Messenger zorgt voor gecentraliseerde toegang, een duidelijk overzicht van workflows en eenvoudig onderhoud.

“We begrijpen het belang van eenvoudige communicatie binnen teams van eerstelijnsmedewerkers,” zegt Erik Fjellborg, CEO van Quinyx. “Met Messenger streven we ernaar om organisaties in staat te stellen sterke communities op te bouwen, samenwerking te bevorderen en productiviteit te verhogen. Door een geïntegreerde chatoplossing te bieden, willen we de communicatieprocessen stroomlijnen en de complexiteiten elimineren waarmee eerstelijnsmedewerkers vaak geconfronteerd worden.”

Belangrijke voordelen van Quinyx Messenger zijn onder andere:

  • Directe, doelgerichte gesprekken: zowel een-op-een gesprekken, als groepschats.
  • Gemakkelijke toegang en onderhoud: Behoud toegang en rechten binnen de bestaande structuur van Quinyx.
  • Alles-in-één platform: Messenger integreert naadloos in de Quinyx-app voor gestroomlijnde en transparante communicatie.

Voor meer informatie over Quinyx Messenger en de functies, bekijk de nieuwste webinar over de productinnovatie hier. In het eerste deel wordt uitleg gegeven over het Quinyx-systeem in het algemeen.

Vorig bericht Zonduurzaam wint veiling van grootste vereniging huiseigenaren
Volgend artikel Praxis Kampen: nieuw, verplaatst en energie-neutraal gemaakt!

Nu op WijOverijssel